UITVERKOCHT - Mosselavond

vrijdag 11 oktober 2024   |   18:30 - 23:45   |   Club(t)huis MHCZ
Op vrijdag 11 oktober organiseren we weer de gezelligste mosselavond van Zoetermeer.

Je kunt dus heerlijke mosselen eten of als alternatief spareribs, op verzoek kunnen we ook een vegetarische maaltijd serveren.

Deze avond is voor iedereen - dus snel boeken!
Deze avond is bedoeld voor seniorenteams, Veteranen, trimmers en alle andere 18+ leden die mee willen eten. Kortom voor iedereen die houdt van het zwarte Hollandse goud, of spareribs, een lekker glas wijn, bier of fris en een gezellige avond.

• Inloop 18.45 uur.
  • Eerste mosselpannen op tafel rond 19:45 uur
  • Na het eten kunnen we even dansen met DJ of verder kletsen aan tafel
  • Laatste rondje: uiterlijk 00.15 uur.
Boeken
Je wil dit gewoon niet missen! De kosten voor onbeperkt mosselen of spareribs eten bedragen 23,50 euro per persoon. Daarbij krijg je frites, salade, brood en sauzen.

Boeken kan vanaf nu via de MHCZ-clubapp of MIJN MHCZ (website). Je kunt voor meerdere personen tegelijk boeken (online voor max 21 personen).

LET OP: vermeld in het opmerkingenveld hoeveel personen mosselen óf spareribs óf vega willen en als je apart van elkaar boekt, met welk gezelschap je aan tafel ingedeeld wil worden.

Reageer snel, want zoals je weet is de Mosselavond altijd in no-time uitverkocht. VOL=VOL