Olympisch Familietoernooi MHCZ

13-4-2024  |
Olympisch Familietoernooi MHCZ

Zondag 19 mei is het weer tijd voor het gezelligste toernooi op MHCZ. Dit jaar met het thema Olympische Spelen. Laat je inspireren door de landen over de wereld of door de verschillende sporten. Uiteraard verwachten we weer prachtig outfits.

Tijdens het familietoernooi wordt gespeeld volgens de regels van Hockey7 (zie bijlage). Teams worden ingedeeld in poules met vergelijkbare tegenstanders.

Team inschrijven
Deelname is 10 euro per speler en een team inschrijven doe je in twee stappen:
1. Inschrijven van je team doe je via dit inschrijfformulier
2. Betalen voor het hele team doe je daarna via het evenement "Betalen Familietoernooi" in de Club app of website (teamnaam melden bij de opmerkingen).

Programma
We beginnen rond 10 uur. Natuurlijk staat het hockey centraal tijdens dit toernooi, maar er zijn ook leuke andere activiteiten onderdeel van het programma. Daarnaast is een belangrijk terugkerend thema de aankleding van het team: welk team komt met de mooiste teamoutfit?

Zoals echte families dat doen, wordt er gezamenlijk geluncht en geborreld (met heerlijke hapjes) met een kleine afterparty voor jong en oud (tot ca 18.30 uur).

Team samenstellen
Lukt het je niet om een compleet team op de been te brengen, kijk dan of je een team kunt vormen samen met een ander gezin of vrienden. Niet alle teamgenoten hoeven (ervaren) hockeyers te zijn. Je kunt ook contact opnemen met de organisatie, dan zorgen wij ervoor dat je kunt deelnemen.

Wij hebben er heel veel zin in om van dit MHCZ Familietoernooi een groot succes te maken. Samen met jullie! We zien jullie aanmeldingen graag tegemoet.

Heb je een vraag of opmerking, laat het ons weten.

Sportieve groet,
Linda, Jacqueline en Kaj