ONFIRE Hockeyschool

Een goede motivatie en 100% inzet op hockeytraining is voor deelname aan de Hockeyschool een vereiste. Van Hockey Support kan je kwaliteit verwachten. Maar, wij verwachten ook wat terug van onze deelnemers. We werken hard in de hockeytrainingen en je krijgt extra oefeningen mee waar je thuis aan kunt werken.

Wij zijn een onafhankelijke hockeyschool. Alle jeugdleden van alle hockeyclubs zijn bij ons welkom. Je krijgt hockeytraining van topspelers en toptrainers die op het hoogste niveau werkzaam zijn of zijn geweest en of jarenlang onze interne opleiding hebben doorlopen.

De trainingen vinden plaats op een water of semi veld waardoor je kunt trainen op de modernste technieken en je je technische vaardigheden goed kunt verbeteren.
De maximale grootte van een trainingsgroep is 8 kinderen. Hierdoor krijgt elke speler veel individuele aandacht en word je maximaal uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen.

Je krijgt gevarieerde technische hockeytraining volgens de filosofie van Hockey Support. Neem je deel aan onze hockeyschool, dan doe je dat met volle overgave! Onze hockeytrainingen zijn er voor spelers van alle niveau’s die echt gemotiveerd zijn om samen nóg beter te worden.

Na afloop van de hockeyschool heb je veel nieuwe technieken geleerd, is je balvaardigheid flink verbeterd en sta je met meer zelfvertrouwen op het hockeyveld.

Heb je een vraag over de Hockeyschool? Neem dan contact met ons op.

ONFIRE Hockeyschool Zoetermeer

Zou jij graag een nog betere (basis)techniek leren? 1x in de week extra trainen onder leiding van toptrainers naast je eigen clubtrainingen? Gewoon omdat je gek bent op hockey, maar ook omdat je graag nog technischer wil worden of omdat je het niveau van je basistechnieken omhoog wil krijgen.

Dat kan op jouw eigen club! MHCZ faciliteert de ONFIRE Hockeyschool waar je je kunt aanmelden voor 10 technische trainingen van 1,5 uur.

Alle trainingen worden gegeven volgens de filosofie van Raoul Ehren (al ruim 10 jaar coach Den Bosch dames 1 en huidig bondscoach België dames) en Sjoerd Marijne (oud-bondscoach Nederland dames, huidig bondscoach India dames). De trainingen kennen een hoge intensiteit o.a. doordat we werken met kleine groepen. Je bent voortdurend in beweging en je krijgt veel individuele begeleiding zodat je daadwerkelijk beter wordt. Je leert alle nieuwe technieken, maar eerst moet de basis in orde zijn.

Ben je geïnteresseerd? Schrijf je dan nu in op www.hockeysupport.nl.

Bekijk ook onze promotiefilm om gelijk een beeld te krijgen van onze trainingen

HOE WERKT HET?

De trainingen worden gegeven op zondagochtend. Alles begint bij het beheersen van de basistechnieken. Is dit in orde dan kunnen volgende stappen gezet worden. De toptrainingen richten zich puur op techniek!

LEEFTIJD EN TIJD

Voorjaar: 7 t/m 16 jaar (09:00 – 10:30 – Zondag)

KOSTEN

€415,-

Je schrijft je in voor 10 trainingen van 1,5 uur. Inschrijven voor een losse training is niet mogelijk.

Let op! Beperkt aantal plekken beschikbaar. Schrijf je dus snel in!

Iedere deelnemer die zich voor de eerste keer inschrijft voor de Hockeyschool krijgt van Onfire Hockey Support een Brabo ONFIRE shirt kado. Wij streven ernaar om tijdens een van de eerste trainingen het shirt uit te delen, wij zijn hierbij afhankelijk van onze distributeur.

Voor meer informatie en inschrijven ga naar: www.hockeysupport.nl