Uitnodiging Voorjaars'24 ALV

12-6-2024  | Beste leden,

Het bestuur van Mixed Hockey Club Zoetermeer nodigt al haar leden van harte uit voor de Voorjaars'24 Algemene Ledenvergadering op maandag 24 juni 2024. De ledenvergadering vindt plaats in het club(t)huis aan de Van der Hagenstraat 19 te Zoetermeer en begint om 20.00 uur.

Het bestuur hoopt u te treffen bij deze ALV. De agenda,  notulen en het machtigingsformulier kunt u vanaf vrijdag 14 juni downloaden in het besloten deel van de website onder documenten. Hiervoor dient u eerst in te loggen. Zie onderaan dit bericht een beknopte handleiding.

Tevens zal dit de laatste Algemene Ledenvergadering zijn voor onze voorzitter, Bella Overgoor. Na de vergadering is er voor alle leden gelegenheid om onder het genot van een drankje afscheid te nemen.

De financiële stukken kunt u opvragen vanaf vrijdag 21 juni a.s. Dit kan uitsluitend door MHCZ-leden en per e-mail o.v.v. lidnummer bij de penningmeester van MHCZ, dhr. Robert van Haarlem, [email protected]

Met vriendelijke groet,

Inloggen in het besloten deel van de website en downloaden van documenten:

1. Klik op de website op 'inloggen' en voer lidnummer en wachtwoord in
  2. Ga naar 'Club' en vervolgens naar 'Documenten'
  3. Klik op 'Voorjaarsvergadering d.d. 24 juni 2024', dan verschijnt een overzicht van de beschikbare documenten.
  4. Om deze te bekijken, klikken op 'download'.