Lustrum Convenant Sportiviteit & Respect

3-6-2024  | Afgelopen week tekenden 18 hockeyclubs uit Zuid-Holland in het bijzijn van de verantwoordelijk wethouder van de Gemeente Den Haag opnieuw het Convenant Sportiviteit & Respect. Namens MHCZ waren Bella Overgoor (voorzitter) en Ronald van Hal (S&R) aanwezig.

Met campagnes als "Fanatiek mag, sportief moet” en "de Blauwe Kaart” hebben de clubs afgesproken zich ook de komende 5 jaar actief in te zullen zetten voor een gezond en veilig sportklimaat op- en rond de velden. Hockey is leuk, hockey is voor iedereen. We gaan er van uit, dat iedereen die bij onze club betrokken is als speler, begeleider, vrijwilliger of bezoeker bijdraagt aan een positief sportklimaat. Samen maken we het leuk!

Ook de KNHB heeft hierover een nieuwsartikel geplaatst en is HIER terug te lezen.