23-5-2024  |
Afgelopen pinksterweekend was het weer zover… het familietoernooi waar jong en oud samen en tegen elkaar hockeyen. Er waren 26 teams aangemeld en ruim 280 spelers hebben deelgenomen aan het Olympisch familietoernooi.

De weergoden waren ons, op een spetje na, goed gezind en we hebben de sportieve dag zonnig afgesloten. Niet alleen zon maar ook gezellige deuntjes van FeestDJ Stefan maakten het extra gezellig.

We danken alle teams voor hun sportieve deelname. Verder nog speciale dank aan de mannen en vrouwen die meerdere uren hebben gebuffeld achter de bar en in de keuken.

Gelukkig hebben we de foto’s nog…met dank aan Frank Ideler. [album tijdelijk niet beschikbaar]

Wij kijken alweer uit naar de volgende editie maar zien jullie ook graag op 9 juni met je team of familie op de END of season BBQ om het seizoen feestelijk af te sluiten. We huldigen dan ook alle kampioenen en samen met de band Superstar coverband maken we er een mooi feestje van.

! Opgeven voor 2 juni ivm de bestelling voor de BBQ (onder evenementen in de app of website)

Linda, Jacqueline en Kaj