parkeren fietsen velden 4 & 5

14-5-2024  | Dat onze leden met de fiets naar de club komen, kunnen wij alleen maar toejuichen. Echter zien we helaas wel steeds meer fietsen geparkeerd worden op plekken die daar niet voor bedoeld zijn, vooral bij de velden 4 & 5.

Fietsen worden nu tegen de hekken van Illion geparkeerd, waardoor zowel het voetgangershek onbruikbaar wordt, en het grote hek niet in zijn geheel open kan, met als gevolg dat hulpdiensten het terrein van Illion niet kunnen betreden!

Wij willen jullie daarom vriendelijk, doch dringend verzoeken, als er getraind wordt op veld 4 en 5, de fiets te parkeren in de daarvoor bestemde fietsenrekken bij de ingang van de velden, of in de fietsenrekken bij het clubhuis.

Dank namens commissie accommodatie & materiaal