Vooraankondiging

25-4-2024  | Zondag 9 juni is de laatste competitiedag van 2024 (m.u.v. enkele inhaalwedstrijden op 16 juni). Een mooi moment om samen de bloemetjes buiten te zetten met een heerlijke End of Season-BBQ & Party voor onze senioren!

Ook huldigen we die dag de kampioenen van 2023-2024 en nodigen we alle commissieleden en clubsponsors uit.

Programma
Omdat er al veel gevraagd wordt naar de mogelijkheid om te reserveren voor de BBQ, is dat vanaf vandaag (25 april) al mogelijk. De precieze invulling van de middag/avond houden jullie tegoed, maar we gaan er zeker iets moois van maken.

End-of-Season BBQ-party
Degenen die lekker mee eten worden op hun wenken bediend met een assortiment van topkwaliteit bestaande uit onder andere: beefburgers - saté - BBQ worst - varkenshaassaté - beefsaté - pulled pork - spareribs - stokbrood - frietjes - sauzen - kruidenboter en salades.
Vegetarisch of dieet? Geen probleem, geef dat bij reservering aan bij opmerkingen en dan komt het in orde.
Per persoon €22,50

Sluit het seizoen op gepaste wijze af met deze heerlijke en gezellige BBQ op de club! Biertje, wijntje of frisdrank erbij. Lekker kletsen met clubgenoten, dansje doen, muziekje luisteren... wat wil je nog meer?

Reserveren
Kom je ook? Reserveer en betaal via de MHCZ-clubapp of MIJN MHCZ bij 'evenementen' (kan voor maximaal 21 personen tegelijk)  of aan de bar in het clubhuis. Reserveren kan t/m 2 juni. Vol=vol!