Young Umpire Challenge

17-4-2024  | Op 15 juni vindt bij MHC Fletiomare (bij Utrecht) de Young Umpire Challenge plaats tijdens het MB Hockey toernooi O12.

Ben jij tussen de 15 en 21 jaar? En wil je (nog) beter leren fluiten? Doe dan mee met deze Young Umpire Challenge van de KNHB!

Tijdens dit O12-toernooi fluit je meerdere wedstrijden en krijg je daarbij hulp en direct toepasbare tips van ervaren (bonds)scheidsrechters van de KNHB.

Ook is er een workshop gepland en is het #Teamfluit promotieteam aanwezig met internationaal topscheidsrechter Coen van Bunge!

Bij MHC Fletiomare in De Meern (bij Utrecht aan de A12)

Zaterdag 15 juni van 9.00 – 16:00 uur
(tijden onder voorbehoud, check de website van de KNHB via bovenstaande link)

Commissie Arbitrage, Sportiviteit & Respect