Planning rondom feestdagen en vakantie maart - april

19-3-2024  | De komende periode zijn er, zoals ieder jaar, een aantal feestdagen en schoolvakanties die van invloed zijn op de wedstrijd- en trainingsschema’s en de openingstijden van de accommodatie.
Lees dit bericht goed door, zodat je weet wat dit voor jou/jouw team betekent en je niet voor een dichte deur staat als je bijv. een (oefen)wedstrijd UIT speelt.

Pasen
  • Goede Vrijdag (29 maart) – trainingen volgens normale trainingsschema
  • Paaszaterdag (30 maart) is een inhaaldag en is de accommodatie alleen geopend voor eventuele inhaalwedstrijden.
  • 1e Paasdag (zondag 31 maart) – Accommodatie gesloten
  • 2e Paasdag (maandag 1 april) - Accommodatie alleen geopend voor het Paastoernooi O12 en O14

Meivakantie
Van 27 april t/m 12 mei 2024 is het meivakantie. Tijdens schoolvakanties vervalt altijd het reguliere trainingsschema, omdat de meeste teams rust nemen.
Omdat er op 11 en 12 mei reguliere competitie wordt gespeeld door veel teams, kunnen we ons voorstellen dat teams de tweede week van de meivakantie graag willen trainen. Vergeet dan niet om tijdig een trainingstijd en -dag aan te vragen.
Let op: op Hemelvaartsdag (donderdag 9 mei) is de accommodatie gesloten.

Aanvragen trainingstijd en/of oefenwedstrijd
Wil jouw team trainen en/of een oefenwedstrijd spelen tijdens de meivakantie? Stuur dan uiterlijk woensdag 17 april een bericht met jullie verzoek naar Annelies van der Vis via [email protected] resp. [email protected] o.v.v. team, voorkeursdag en -tijd. Vermeld je tegenstander bij een oefenwedstrijd.

Trainingen worden tijdens schoolvakanties geclusterd i.v.m. het openen/sluiten van de accommodatie en inzet van het Bar Team. Het kan daarom zijn dat je op een andere dag en/of tijd een veld toegewezen krijgt dan je gevraagd hebt. Je ontvangt altijd een bevestiging. Trainingen zijn altijd zelfverzorgend.

Competitie
  • Jeugdteams hebben op zaterdag 11 mei reguliere competitie, niet op zaterdag 20 april muv 1e teams O18, O16 en O14 (20/4 is wel een mogelijke datum voor inhaalwedstrijden) en zaterdag 4 mei.
  • Seniorenteams hebben op zondag 21 april en zondag 12 mei reguliere competitie, niet op zondag 28 april en zondag 5 mei (5 mei is wel een mogelijke datum voor inhaalwedstrijden), met uitzondering van Dames 1 en Heren 1.

Zaterdag 27 april
Koningsdag - Accommodatie gesloten

Zondag 28 april
Super Sunday - Dames 1 en Heren 1 spelen thuis competitie.
Voor overige teams (ook jeugd) is het deze dag mogelijk te trainen of een oefenwedstrijd te plannen (op aanvraag)

Maandag 29 april t/m vrijdag 3 mei
Trainingen en oefenwedstrijden op aanvraag

Zaterdag 4 mei
Trainingen en oefenwedstrijden op aanvraag (uitsluitend in de ochtend)

Zondag 5 mei
Accommodatie gesloten (behoudens inhaalwedstrijden)

Maandag 6 mei t/m woensdag 8 mei
  • Trainingen en oefenwedstrijden op aanvraag
  • Hockeykamp Movella maandag t/m woensdag 09.00 - 16.30 uur - meer info

Donderdag 9 mei - Hemelvaartsdag
  • Accommodatie gesloten m.u.v. Clinic D1/H1
  • Clinic H1/D1 voor alle O8-O9-O10 en breedte O12-O14. Tijd: 10:00 -12:00 uur. Deze clinic stond oorspronkelijk gepland voor 11 mei, maar dan wordt er alweer competitie gespeeld. De clinic wordt aangeboden door Dames 1 en Heren 1, deelnemen is gratis. Om mee te doen moet je je alleen wel van tevoren aanmelden via de clubapp of MIJN MHCZ. Let op: er is plaats voor maximaal 80 deelnemers. Vol=Vol. Voor een plekje op de reservelijst en andere vragen/opmerkingen mail je naar clinicsH1&[email protected].

Vrijdag 10 mei
Trainingen en oefenwedstrijden op aanvraag

Zaterdag 11 en zondag 12 mei
Regulier competitieweekend

Maandag 13 mei
Hervatting van reguliere trainingen volgens schema

Pinksteren
  • 1e Pinksterdag (zondag 19 mei): MHCZ Familietoernooi. Meer info volgt via de website/club app.
  • 2e Pinksterdag (maandag 20 mei): Accommodatie gesloten

Heb je voor jouw team een training of oefenwedstrijd aangevraagd, maar gaat het toch niet door? Meld dit dan wel even met een mail naar [email protected] resp. [email protected] dan kunnen we daarmee rekening houden met de inzet van vrijwilligers en het Bar Team en staan zij er niet voor niets.

Vast hele fijne feestdagen en vakantie toegewenst en dank voor jullie medewerking!

Namens de vrijwilligers van de Jeugd- en Seniorencommissie, wedstrijdsecretariaten, planning trainingsschema en het Bar Team