Inleveren zaalhockeymaterialen

11-2-2024  | Zoals aangekondigd op de website/clubapp, moeten dinsdag 13 februari alle zaalmaterialen weer worden ingeleverd bij de materiaalcommissie.
Tussen 19:00 - 21:00 uur kun je hiervoor terecht in het clubhuis. Kun je zelf niet komen, stuur dan een andere vertegenwoordiger van het team.

Het gaat om het inleveren van:
  • Zaalhoezen voor legguards en bandjes voor klompen van de keepers (beiden apart verpakt in een tasje/hoesje)
  • Ballentas met daarin alléén 20 zaalballen.

De materiaalcommissie controleert of de materialen compleet en onbeschadigd zijn (uitgezonderd slijtage door normaal gebruik).
Daarna wordt de betaalde borg of een deel daarvan binnen enkele dagen teruggestort op de rekening waarvan deze is betaald.

Lees hier het hele borgreglement
Tot dinsdag !

Sportieve groet,