Paastoernooi O12 & O14

5-12-2023  |

Paastoernooi J/M O12 & O14 bij MHC Zoetermeer!🏑

Op 2e Paasdag, 1 april 2024, nodigt MHC Zoetermeer alle enthousiaste hockeyers uit voor een supergezellig toernooi! Zit jouw team in de categorie J/M O12 of O14 en speel je in de 2e t/m 7e klasse? Dan mag je dit niet missen!

Waar?

De accommodatie van Mixed Hockey Club Zoetermeer is het decor voor een dag vol sportiviteit, plezier en gezelligheid.

Wat kun je verwachten?

🏆 Spannende wedstrijden: Meet je krachten met gelijkwaardige teams en strijd om de felbegeerde overwinning!
🍽️ Heerlijke Paaslunch: Laad je energie op met een smakelijke lunch
🥤 Snacks & limonade tussen de wedstrijden door
🎉 Supergezellige sfeer: Geniet van de positieve vibe en beleef een dag vol hockeyplezier.

Belangrijke details:

📅 Datum: 2e Paasdag, 1 april 2024
📍 Locatie: MHC Zoetermeer, Van der Hagenstraat 19
🕒 Tijd: 10:00 – 15:00 uur
💶 Kosten: 17,50 euro per speler
🏑 Team: minimaal 11 spelers, inclusief keeper
🙋🏻‍♂️ Begeleiding: ieder team brengt 1 scheidsrechter mee. Voor 2 begeleiders is lunch inbegrepen.

Hoe kun je deelnemen?

Het is eenvoudig! Stuur een e-mail naar [email protected] met daarin de volgende gegevens:

• Naam van je club en team
  • De klasse waarin jullie spelen
  • Het aantal spelers dat zal meedoen aan het toernooi
  • Naam plus contactgegevens van de teambegeleider(s)

Je ontvangt daarna een bevestiging met betaalverzoek. Na ontvangst van de betaling is de inschrijving definitief.

Zorg dat je team erbij is en schrijf je snel in voor een dag vol sportieve hoogtepunten en gezelligheid! We kijken ernaar uit je in Zoetermeer te verwelkomen op het Paastoernooi.

Toernooiorganisatie Paastoernooi: [email protected]

Let op: Inschrijvingen zijn beperkt, dus wacht niet te lang!🏑🐣