D1-actie.jpg Dames 1 23-24.jpg Groepsfoto Rabo Fandag header website.jpg Luchtfoto header website.jpg MHCZ clubapp.jpg Hockeyballen.jpg Clubhuis sneeuw uitsnede.jpg Heren 1 23-24.JPG Ballenmeisjes D1.jpg Actie H1.jpg
 
 
Nieuwsafbeelding

Materiaal zaalhockey ophalen

6-11-2023  | Zaalhockey – materiaalbeheer (seizoen 2023-2024)

Algemeen:
Alle materialen uitgereikt door de materiaalcommissie van MHCZ zijn en blijven eigendom van de club. Materialen worden in bruikleen ter beschikking gesteld. Wij vragen dan ook van jou om er zuinig mee om te gaan. 
Gevonden materiaal van MHCZ moet bij de materiaalcommissie worden ingeleverd. Alle clubmaterialen die op MHCZ rond en op de velden worden gevonden, zijn en blijven eigendom van MHCZ.

De materiaalcommissie:
De materiaalcommissie is verantwoordelijk voor de inkoop, uitgifte en onderhoud van alle keepers- en trainingsmaterialen.

Verantwoordelijkheid voor uitgereikt materiaal:
Ieder team (en in geval van vaste keepers, de keeper zelf m.b.t. het keepersmateriaal) is verantwoordelijk voor de aan hen uitgereikte materialen. In de praktijk is dit vaak een taak van de keeper, de trainer, de coach of de teammanager. Hij of zij is het vaste aanspreekpunt voor de materiaalcommissie m.b.t. de uitgereikte materialen. Uitgereikte materialen mogen niet onderling geruild worden zonder toestemming van de materiaalcommissie.

Borg voor de materialen voor zaalhockey:
Voor de zaalballentas (met 20 zaalballen) en hoezen/bandjes voor keepers (indien van toepassing), moet er een borg betaald worden van 50 euro. Via de MHCZ-clubapp kunnen coaches/managers/trainers de 50 euro borg van tevoren betalen (kijk bij 'evenementen'). Graag bij de opmerkingen vermelden voor welk zaalhockeyteam het materiaal is. Je kunt voor meerdere teams tegelijk borg betalen. De borg dient voor het afhalen van de materialen te zijn betaald. 

Uitreiken zaalhockeymaterialen:
Ophalen van de zaalhockeymaterialen kan alleen op dinsdag 14 november 2023 tussen 19:15 en 21:00 uur. Ben je zelf niet in de gelegenheid, vraag het dan aan een andere ouder of teamgenoot.

Borg retour:
Terugbetaling van de borg gebeurt na afloop van de zaalperiode, zodra alle uitgegeven zaalhockeymaterialen zijn ingeleverd en gecontroleerd. De materiaalcommissie behoudt zich het recht voor om borg in te houden indien er iets ontbreekt of wanneer er duidelijk sprake is van opzettelijke beschadiging van de spullen en/of onzorgvuldig gebruik. Hier valt normale slijtage uiteraard niet onder. 

Wanneer een team spullen kwijtraakt, zal de vervangingswaarde van hetgeen ontbreekt in rekening worden gebracht. Dit kan betekenen dat de betaalde borgsom niet toereikend is. In dat geval zal het zaalteam dat verantwoordelijk is geweest voor deze spullen het bedrag dat overblijft na aftrek van de borg moeten bijbetalen. 
Wij hopen natuurlijk dat dit niet nodig zal zijn, maar helaas komt het in de praktijk wel voor. 

De prijzen voor verschillende materialen die ter beschikking worden gesteld:
  • Ballentas €16
  • Zaalhockeybal: €3 
  • Keepers: zaalhoezen €45 en zaalbandjes €14

Laten we er met z’n allen voor zorgen dat er op een normale manier met onze spullen wordt omgegaan, zodat we er jaren plezier van kunnen hebben. 

Als er verder nog vragen zijn of als je tips voor ons hebt, kan je altijd mailen naar de materiaalcommissie ([email protected])

Vrijwilligers van de Materiaal – en Zaalhockeycommissie