G/LG-team zoekt trainer

12-9-2023  |  Word jij onze nieuwe G/LG-Hockey trainer bij MHCZ?

Heb jij een passie voor hockey en een hart dat klopt voor inclusiviteit? Wil je deel uitmaken van een enthousiast team en bijdragen aan de groei en ontwikkeling van getalenteerde G/LG-hockeyspelers? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De Uitdaging:
Als trainer van ons G/LG-hockeyteam ben je verantwoordelijk voor het begeleiden, inspireren en motiveren van onze geweldige spelers. Het team traint elke woensdag van 18.30 tot 20.00 uur, en jij zult de drijvende kracht zijn achter hun vooruitgang. Je werkt samen met een toegewijd team van vrijwilligers om een positieve en ondersteunende trainingsomgeving te creëren.

Wat we zoeken:
  • Een liefde voor hockey en een passie voor inclusieve sport.
  • Enige ervaring met het coachen of begeleiden van sportteams (ervaring met G/LG-hockey is een pluspunt).
  • Geduld, empathie en de bereidheid om te leren en aan te passen aan de unieke behoeften van onze spelers.
  • Een positieve houding en het vermogen om een stimulerende en ondersteunende sfeer te creëren.

Wat we bieden:
  • De kans om deel uit te maken van een inclusieve en hechte gemeenschap.
  • De mogelijkheid om jouw passie voor hockey te delen en anderen te inspireren.
  • Ondersteuning en training om jouw coachingsvaardigheden verder te ontwikkelen.
  • Een geweldige ervaring waarbij je vriendschappen smeedt en levens verandert.
  • Een passende vergoeding

Solliciteren:
Klinkt dit als een geweldige kans voor jou? Stuur dan je CV en een korte motivatie naar Rian van de Sande ([email protected]), coördinator van het G/LG-team. We kijken ernaar uit om van jou te horen en samen met jou ons G/LG-hockeyteam naar nieuwe hoogten te brengen!