Play-outs Heren 1

6-6-2023  | Het zal jullie niet zijn ontgaan, ons Heren 1 gaat strijden om lijfsbehoud in de Overgangsklasse. Een fenomenale 2e seizoenshelft heeft niet kunnen voorkomen dat ze van de 10e plek in de poule af kwamen. Play-outs zijn het gevolg. In een best-of-three competitie strijdt Heren 1 deze week tegen Forescate (Voorschoten).

Daar hebben ze de support van het oranje-groen-legioen 🧡💚 keihard bij nodig!! Daarom deze oproep aan alle clubgenoten om naar deze Play-outs te komen. Neem toeters en bellen mee, clubsjaals en spandoeken en kom vooral heel veel vocale steun geven aan onze mannen!

Er worden bij de wedstrijden oranje opblaasbare juich-klappers uitgedeeld. Gooi deze na de wedstrijden niet weg, maar neem ze mee naar huis en bewaar ze voor de volgende wedstrijd.

Woensdag 7 juni 20:30 uur
Forescate - MHCZ
Adres: Weddeloop 1, Voorschoten

Zaterdag 10 juni 16:00 uur
MHCZ - Forescate
Adres: MHCZ, van der Hagenstraat 19 Zoetermeer

Zondag 11 juni 16:00 uur (indien nodig)
Forescate - MHCZ
Adres: Weddeloop 1, Voorschoten

De spelers en staf van Heren 1 waarderen jullie enorme support. Tot woensdag!

Tip: het zal druk worden op de club. Zowel bij Forescate als bij MHCZ. Maak een carpool-afspraak en vertrek op tijd. Dat scheelt! Op 10 juni kun je natuurlijk gewoon op de fiets naar de club komen.