Familietoernooi groot succes!

29-5-2023  | Op 1e Pinksterdag verzamelden leden, familieleden, vrienden, hockeyers en niet-hockeyers zich in het Van Tuyllpark voor een gezellig en sportief Familietoernooi, met als thema voor dit lustrumjaar "HockeyFissa".

Het weer was geweldig, net als de organisatie en de inzet van alle 20!! teams. Jong en oud waren uitgedost in fraaie en creatieve creaties. Ze streden in wedstrijdjes hockey 7, op de stormbaan en met knotshockey voor de punten in de categorieën beginners of gevorderden.

Er werd samen gelachen, gesport, plezier gemaakt, geluncht, geborreld, gedronken en gebarbecued. Een perfecte invulling van een mooie vrije dag.

Heel veel dank aan de vrijwilligers van de evenementencommissie: Linda, Jacqueline en Kaj en de diverse helpende handen op de dag zelf. De dames van de wedstrijdtafel: Claudia en Bonny, het Bar Team onder leiding van Qian en Frank voor de leuke foto's. Dankzij jullie hebben honderden clubgenoten en supporters een hele toffe dag gehad.

Tot volgend jaar? Dan valt 1e Pinksterdag op zondag 19 mei.