KNHB College Tour Arbitrage

16-3-2023  | In april organiseert de KNHB drie College Tours voor scheidsrechters van alle niveaus die zich graag verder willen ontwikkelen. In één avond komen verschillende onderdelen aan bod. Zo krijg je uitleg over de juiste positionering op het veld en het verkopen van je beslissingen. Ook krijg je de kans om al je prangende vragen te stellen aan (internationale) topscheidsrechters én worden jouw eigen skills op de proef gesteld in verschillende challenges en fluitdagingen.

Op donderdagavond 13 april 19-22 uur zijn ze bij HDM in Den Haag (district Zuid Holland). Ben jij erbij? Aan je deelname zitten geen kosten verbonden.
Meld je aan via de website van de KNHB