Limited Edition Hoodie

11-1-2023  | Ter gelegenheid van het 55-jarig bestaan van onze club, is er leuke lustrumhoodie te koop met mooie opdruk van het lustrumlogo. Deze hoodie wordt in een limited edition geproduceerd. Superleuk voor je team, of als je gaat sporten, maar ook lekker casual te dragen.

De hoodie is hagelwit, heeft een zachte fleece binnenkant. De binnenkant van de capuchon is lichtgrijs. De capuchons van het mannen- en vrouwenmodel hebben ook een lichtgrijs aanrijgkoord.

Zie zijn ze verkrijgen in een model voor:
  • Mannen: S/M/L/XL
  • Vrouwen: S/M/L/XL
  • Kids: 6-8 jaar / 8-10 jaar / 10-12 jaar en 12-14 jaar

De hoodies zijn tot en met 22 februari te passen in het clubhuis. Naast de bar staat een kledingrek met de bovengenoemde modellen en maten. De hoodies worden op bestelling gemaakt. De laatste bestellingen worden na de voorjaarsvakantie uitgeleverd.

Materiaal
De hoodies zijn gemaakt van 80% gekamd katoen / 20% polyester, 280 g/m2 met gecontrasteerde lichtgrijze capuchon. Binnenkant is van geborsteld fleece voor een optimaal comfort. Er zit een snoeropening voor headset in de kangoeroezak en halsopening. Afwerking in ribboord. De uitvoering voor Dames en Heren heeft  aanrijgkoordjes.

Bestellen
Wil je één of meerdere hoodies bestellen? Vul dan het bestelformulier in bij de bar, reken af, neem je bestel/betaalbewijs mee.

Van 14 t/m 22 februari kun je ook online via de clubapp/MIJN MHCZ hoodies bestellen. Zet in het opmerkingenveld duidelijk welke pasvorm (heren of dames of kids) en welke maat (zie hierboven) je wil bestellen. De hoodies worden op bestelling gemaakt, dus ruilen is niet mogelijk. Alle hoodies die online zijn besteld, worden in de week na de voorjaarsvakantie uitgeleverd.

Je ontvangt per e-mail bericht wanneer jouw hoodie(s) voor je klaarliggen.
De hoodies kosten slechts €29,95 per stuk.