Laatste Thé Dansant van 2022

21-11-2022  | Zondag 27 november is voorlopig de laatste competitiedag veldhockey voor onze senioren. De winterstop is voor de meesten ingevuld met zaalhockey en een aantal neemt een break tot de veldcompetitie wordt hervat in maart.

Mooi moment om de eerste seizoenshelft met elkaar goed af te sluiten met een gezellig Thé Dansant na afloop van de wedstrijd van Heren 1.

We hebben DJ Dolf (bekend van Café Spetters) uitgenodigd om lekkere plaatjes aan elkaar draaien. Voetjes van de vloer, drankje, bitterbal of broodje van de week: broodje Gyros (€3,95). Klinkt als een plan, niet?

Kom gezellig met je teamgenoten! We organiseren TD's voor alle seniorenteams van onze club, hun gastteams en natuurlijk alle andere clubgenoten en supporters die van deze gezelligheid houden 🧡💚.

Voor de teams die zondag niet thuis spelen: Dames 3, Dames 4, Heren 3, Heren 4, Dames O25-1, DO25-4, HO25-1. We vinden het superleuk als jullie na je wedstrijd ook komen. Dit feestje is ook voor jullie!

Zondag gaan we voor een volle bak in een gezellig en warm clubhuis.
Tot dan!

Commissie Evenementen