Wijzigingen vanaf 14/11

14-11-2022  | Vanaf vandaag tot de voorjaarsvakantie is veld 2 niet meer beschikbaar voor veldtraining en -competitie. De Sweet Lake Hockey Dome voor zaalhockey wordt hier namelijk weer geplaatst.

Omdat we een heel veld missen, is dit uiteraard van invloed op het trainingsschema en het wedstrijdschema tot de zaalcompetitie begint. Trainingen zijn verplaatst naar een ander veld, soms ook een andere tijd of in het geval van een aantal zelfverzorgde trainingen in zijn geheel komen te vervallen omdat er simpelweg onvoldoende veld voor beschikbaar is. Er is op aanvraag alleen nog beperkt ruimte op vrijdag tussen 19 en 20 uur ([email protected])

NB 1: Kijk de komende weken goed in het trainingsschema  om te zien of/wat er voor jouw team verandert.

NB 2: Ga je niet trainen op het veld, geef dat dan altijd en zo tijdig mogelijk door via [email protected]

NB 3: Het is na plaatsing van de blaashal niet toegestaan het vrije deel van veld twee te gebruiken om op te trainen. Warmlopen mag wel (geen sticks en ballen op het veld), maar blijf ver uit de buurt van de verankering van de ballonhal.

Dank voor je begrip en medewerking!