Herfstclinic Dames 1 en Heren 1

28-9-2022  |
Update 10 oktober: de clinic is volgeboekt.
Wil je op de reservelijst ivm een mogelijke afmelding? Stuur dan een bericht naar [email protected]

WE’RE BACK! ⚠️⚠️

Zet je wekker op tijd, trek je nieuwe sokken uit de kast en neem je vrolijke glimlach mee, want op zaterdag 29 oktober is het weer zo ver! Dames en Heren 1 organiseren samen op deze zaterdagochtend van 10:00 tot 12:00 uur de allereerste clinic van dit nieuwe hockeyseizoen.

Vind jij het leuk om in de herfstvakantie te werken aan je skills en te leren van de beste van Zoetermeer? Schrijf je dan zo snel mogelijk in! Deze clinic is speciaal voor spelers O9-O10 en O12.

De deelname aan deze clinic bedraagt 6 euro en het enige wat je moet regelen om mee te kunnen doen, is jouw inschrijving via de clubapp of ‘MIJN MHCZ’ (onder het kopje ‘evenementen’). Heb je je aangemeld en kun je toch niet komen? Meld je dan wel netjes af via [email protected], dan kunnen we iemand anders blij maken met jouw plekje!

LET OP: het aantal deelnemers is gelimiteerd dus VOL=VOL. Je ontvangt een paar dagen voor de clinic een bevestiging per mail met verdere instructies.

Wij zien jullie gezellig 29 oktober!!