Justin bedankt!

28-9-2022  | Gisteren werkte Justin zijn laatste uurtjes als barmanager van MHCZ. Hij heeft een nieuwe uitdaging gevonden waar hij komend weekend aan gaat beginnen.

Justin startte bij MHCZ niet in een makkelijke periode. Door corona is het clubhuis zijn eerste seizoen meer dicht dan open geweest en ook het jaar daarna moest het clubhuis enkele maanden gesloten blijven vanwege de maatregelen.
Desondanks is Justin zich altijd met veel enthousiasme blijven inzetten voor de club, de leden en gasten. Daar zijn wij hem dankbaar voor.

Justin, bedankt voor alles, heel veel succes in je nieuwe baan en tot langs de lijn bij je broer Joel, vriendin Aline en vrienden!