Goldcup Heren 1 - MHC de Reigers

20-9-2021  | Aanstaande donderdag is het zover; dan start het bekeravontuur voor onze Heren 1 in de eerste ronde van de Gold Cup. Om 20:30 uur start op Veld 1 het eerste bekerduel van dit seizoen tegen Heren 1 van MHC de Reigers (Hoofddorp), dat 1 klasse hoger speelt in de Overgangsklasse.

Onze mannen zorgen in de bekercompetitie vaak voor vuurwerk op het veld. Vanwege de coronamaatregelen zijn er nog geen spelersbegeleiders vanuit de jeugd, maar wel ballenjongens.

Er komen versoepelingen op de coronaregels aan. Maar tot zaterdag hebben we nog te maken met het volgende:

CORONA MAATREGELEN
Toeschouwers let op!
  • Registreren en gezondheidscheck is verplicht als je op onze accommodatie komt. Doe dat bij de toegangshekken met de QR-code of vooraf via: mhcz.nl/registratie. Ook als je volledig gevaccineerd bent, negatief getest of corona hebt gehad.
  • Hou 1,5 meter afstand van elkaar, zowel binnen als buiten

Regels horeca / clubhuis
  • De bar binnen is geopend. Binnen is een vaste zitplaats verplicht. Dit mag ook een zitplaats aan de bar zijn.
  • Houd 1,5 meter afstand van elkaar, zowel binnen als buiten.
  • Zelfbediening en afhalen zijn toegestaan.
  • Entertainment is niet toegestaan net als optredens en beeldschermen. Er mag geen harde muziek gedraaid worden.
  • Sluitingstijd is uiterlijk 00.00 uur

Vuurwerkverbod
Hoe leuk en mooi het ook was een aantal jaren geleden, vuurwerk in alle uitvoeringen wordt helaas niet meer toegestaan door KNHB.