Extra bootcamps voor 18+

27-3-2021  |
Op maandag 19 april wordt de laatste bootcamp gegeven. Oliver heeft de bootcamps met veel plezier verzorgd de afgelopen 4 maanden. Dank voor jullie deelname en enthousiasme!

Sinds december wordt er voor onze senioren iedere week een bootcamp gegeven door de fysio's van onze partner T.I.M. Fysiotherapie. Uiteraard nemen we hierbij de corona-regels in acht.

Leden van MHCZ kunnen hieraan gratis deelnemen. Het enige wat je moet doen is je van tevoren inschrijven, anders kun je niet meedoen. Dat kan t/m de dag voorafgaand aan de bootcamp en zo lang er vrije plekjes zijn. Er is ruimte voor maximaal 24 deelnemers. Alleen senioren (ook 17-jarigen in een seniorenteam) en commissieleden kunnen zich inschrijven.

Bij extreme weersomstandigheden wordt de bootcamp afgelast, hou de actuele berichtgeving op de website in de gaten.

Wat doe je met bootcamp
Verbeteren van kracht en uithoudingsvermogen in groepsverband. Leuke, afwisselende oefeningen voor elk individu op elk niveau!

Wat neem je mee
Flesje water/bidon. Pas je kleding aan aan de weersomstandigheden.
Zorg dat je 5 minuten voor aanvang op de club bent en ga direct naar het Miniveld. Hou je altijd aan de geldende corona-maatregelen.

Hoe schrijf je in
Op de website log je in op MIJN MHCZ, daar vind je de bootcamp op datum onder club/evenementen. In de MHCZ-clubapp vind je de bootcamp bij "meer..."/evenementen.
In tegenstelling tot voorgaande keren, kun je vanaf nu alleen voor de eerstvolgende bootcamp aanmelden. Dit doen we om no-show te beperken.

Als een bootcamp is volgeboekt, zie je hem niet meer in het overzicht staan en kun je dus geen plekje meer reserveren. Je ontvangt altijd een bevestiging van deelname per e-mail via [email protected] (check spamfolder!). Deze bevestiging wordt uiterlijk de dag voorafgaand aan de bootcamp verstuurd. Je inschrijving is pas definitief als je een bevestiging hebt ontvangen.

Let op: log in met het lidnummer van degene die gaat deelnemen, niet van een ander gezinslid. Anders staat de verkeerde naam op de lijst of is de bootcamp überhaupt niet zichtbaar/boekbaar.

Afmelden
Kun je toch niet komen? Meld je dan tijdig af. Dan heeft iemand anders de mogelijkheid om mee te doen. Afmelden kan via de clubapp en MIJN MHCZ zolang de inschrijving geopend is. Zodra de bootcamp is volgeboekt, kan dat niet meer en meld je je af door een berichtje te sturen naar [email protected].

Contact
Heb je een vraag of opmerking of wil je op de reservelijst? Stuur dan een bericht naar [email protected].

Veel plezier!