ORTHODONTIST ZOETERMEER

15-4-2020  | Over Orthodontist Zoetermeer
Een mooi gebit is voor het leven. Daarom is het belangrijk een orthodontist te kiezen die veel ervaring combineert met de nieuwste technieken. Orthodontist Zoetermeer is de enige praktijk in de regio die met de modernste apparatuur werkt EN een orthodontist met ruim 25 jaar ervaring heeft. Bovendien is dr Aart van der Meij gepromoveerd en betrokken bij de nieuwste ontwikkelingen op zijn vakgebied op landelijk niveau. Onze praktijk werkt met heldere behandelplannen en een duidelijke kostenbegroting die vooraf besproken wordt. Ons team bestaat ook uit enthousiaste en kundige assistentes en baliemedewerkers. Graag verwelkomen wij alle kinderen en volwassenen die kwaliteit en ervaring bij zo'n ingrijpende verbetering van het gebit, het belangrijkste vinden.

Orthodontist Zoetermeer, Promenadeplein 119, 2711 AB Zoetermeer.