Zaalmateriaal inleveren

4-2-2020  | Op maandag 17 februari  tussen 18:30 -20:00 uur moeten alle door MHCZ uitgeleende zaal materialen (ballentassen, keepers hoezen en - bandjes) aan de zaalteams weer worden ingeleverd. Mocht het zo zijn dat niet alle uitgeleende zaal materialen (bv. incomplete ballentassen) worden ingeleverd dan zal dit worden verrekend met de borg die er is betaald.

Mooie gelegenheid om thuis eens in alle sporttassen, de trapkast en garage te kijken of er nog 'verdwaalde' zaalhockeyballen en wellicht andere trainingsmaterialen (hesjes, pionnen) te vinden zijn. Lever alles in wat je niet ooit zelf hebt gekocht. Kunnen we de voorraad materialen weer aanvullen.

Tot maandag allemaal!

PS; Mocht je niet kunnen op deze maandag, stuur dan even een mailtje naar de materiaalcommissie;  [email protected]