Après Ski Buffet

6-12-2019  | Terwijl de deelnemers aan 'Glow in the Dark' zich vermaken met het toernooi en andere leuke activiteiten, kun je met ouders, familieleden en vrienden genieten van een heerlijk Aprés Ski buffet. In ons sfeervol ingerichte clubhuis kun je tussen 17.00 uur en 21.00 uur gebruik maken van deze mogelijkheid.

Het Aprés Ski buffet bestaat uit smaakvolle wintergerechten uit eigen keuken:

Eet gezellig mee
Per persoon betaal je 13,50 euro. Voor dit bedrag kun je onbeperkt eten, inclusief een nagerecht. Voor broertjes, zusjes tot 12 jaar is er een speciaal kidsdiner voor slechts 3,50 euro.

Reserveren
Graag van tevoren reserveren (dat kan tot 20 december) via:
Reserveren verplicht je uiteraard tot betaling, tenzij je tenminste 3 dagen van tevoren annuleert bij Gerard. Betalen kan op de avond zelf via PIN.

Gerard en zijn barcrew begroeten iedereen graag als gast