C-D Kamp herfstvakantie

24-9-2019  | Na het daverende succes van afgelopen jaar zijn wij er dit jaar weer! Het C-D kamp georganiseerd door Heren & Dames 1 van MHCZ. Het wordt nog leuker, gaver, spannender en stoerder dan vorig jaar.

Dit kamp is bedoeld voor alle leden van MHCZ die spelen in de D of C. Het vindt plaats van maandag 21 oktober 9:00 uur tot en met woensdag 23 oktober 17:00 uur op de hockeyclub. Het kamp is inclusief overnachtingen en uiteraard is ook al het eten en drinken inbegrepen. Per 6 kinderen zorgen we voor 1 begeleider en ’s nachts is extra beveiliging aanwezig.

Wat kun je verwachten?
  • Heren 1 en Dames 1 leren je de nieuwste hockeytechnieken en geven gave demonstraties.
  • Je speelt de leukste kampspellen
  • Je gaat strijden om het CD-kamptoernooi te winnen
  • Je doet met jouw groepje mee aan de "survival of the fittest”
  • Op de einddisco dans je tot je voeten niet meer kunnen
  • En natuurlijk staan er nog een heleboel verrassingen op het programma

Er is een maximum aantal deelnemers aan het kamp. Bij teveel aanmeldingen wordt gekeken naar volgorde van inschrijving. De kosten voor het kamp bedragen €180 per kind. Na aftrek van alle kosten die gemaakt worden voor de organisatie van het kamp, blijft een deel van de opbrengst over voor de trainingsstages van heren 1 en dames 1.

INSCHRIJVEN
Tot en met 15 oktober kun je via deze link je kind(eren) inschrijven voor het C-D kamp bij MHCZ van 21-23 oktober 2019:

Let op! De inschrijving is pas compleet zodra je betaling binnen is. Betalen kan op twee manieren:
  1. Login via www.mhcz.nl met het lidnummer van je kind. Na het inloggen ga je naar 'club' -> 'evenementen'. Hier kun je de inschrijving compleet maken.
  2. Login via de MHCZ-clubapp met het lidnummer van je kind. Na het inloggen ga je naar 'meer' -> 'evenementen'. Hier kun je de inschrijving compleet maken.

NB. Zorg ervoor dat je inlogt met het lidnummer/wachtwoord van de deelnemer, alleen dan is de betalingslink zichtbaar. Als je het wachtwoord vergeten bent, kun je dit zelf opvragen via 'inloggegevens vergeten'. Als je het lidnummer van de deelnemer niet meer weet, kun je dit in de email terugvinden van de contributiefacturen of in het uiterste geval opvragen via [email protected].

Alle praktische informatie en een paklijst krijg je via de mail toegestuurd zodra je inschrijving binnen is.

Vragen? Mail gerust naar: [email protected]

Groetjes Heren 1 & Dames 1