Gold Cup voor Dames 1 en Heren 1

13-9-2019  | Op donderdag 19 september start een nieuw bekeravontuur voor onze Dames 1 en op 26 september voor onze Heren 1 in de Gold Cup 2019-2020.

DAMES 1
Vorig seizoen heeft Dames 1 een prachtige prestatie geleverd in de sfeervolle Silver Cup competitie. Hierdoor schopten ze het uiteindelijk tot de halve finale die in het Wagener Stadion werd gespeeld in aanwezigheid van het enorm enthousiaste Oranje-Groen-Legioen. Helaas werden ze met shoot-outs uitgeschakeld.
Hiermee bemachtigden ze voor dit seizoen wél een ticket voor de Gold Cup. Dat is de bekercompetitie waarin de clubs uitkomen van de Overgangsklasse, Promotieklasse en Hoofdklasse. De eerste ronde wordt gespeeld op donderdag 19 september thuis, tegen Alecto, op ons blauwe hoofdveld. De wedstrijd begint om 20.30 uur.

HEREN 1
Heren 1 wist vorig seizoen na de overwinning tijdens de halve finale in het Wagener Stadion zelfs de finale te bereiken van de Silver Cup. In De Kuil op Schaerweijde stroomden de fans weer toe om hun Heren 1 naar de overwinning te supporten. De wedstrijd ging helaas verloren.
Ook Heren 1 start dit seizoen in de Gold Cup. De eerste ronde bij de mannen start op donderdag 26 september thuis, tegen Ring Pass, op ons blauwe hoofdveld. De wedstrijd begint om 20.30 uur.

ORANJE-GROEN-LEGIOEN
Er komen dus een paar mooie ouderwetse bekeravondjes aan op MHCZ. Het Oranje-Groen-Legioen is daarbij onmisbaar! Noteer dus in je agenda: 19 en 26 september 20.30 uur, haal je clubsjaal uit de kast, stof de ratels, trommels en toeters af en kom naar de club om onze vaandelteams aan te moedigen. Maken we er met elkaar weer mooi clubfeestjes van.

Tot dan!