Afspraak bitje op maat

22-6-2022  |
Op woensdag 31 augustus 2022 tussen 18:00-21:00 uur en op zaterdag 3 september 2022 tussen 9:00-12:00 uur kun je een professioneel bitje op maat laten aanmeten met een perfecte pasvorm. De orthodontisten van De Wereldlach en hun team komen dan met digitale scanners naar ons clubhuis.

Op woensdag 21 september kunnen de bitjes tussen 17:30 en 21:00 uur worden opgehaald bij de praktijk van De Wereldlach, adres: Schoutenhoek 1, Zoetermeer (Dorp). Traint je kind op dat tijdstip? Geen nood, je kunt het bitje ook zonder kind ophalen.

DIGITALE GEBITSSCAN
Ja, je leest het goed... digitale scan... want het is niet meer nodig om een gebitsafdruk te maken door te 'happen' in een mondvullende pasta. Het opmeten gaat nu snel en comfortabel door middel van een digitale scan.

Voor het bitje kun je kiezen uit veel verschillende kleuren, daarnaast komt ook je naam aan de binnenkant van het bitje en krijg je er een stevig bewaardoosje bij.

Als partner van MHCZ rekent De Wereldlach een heel schappelijke prijs voor een professioneel bitje op maat, namelijk 40 EURO. Daarvoor kun je nergens anders een bitje van deze kwaliteit laten maken.
Let op: Betaling is vóóraf bij het maken van de scan, alleen met PIN.

Om wachttijden te voorkomen, is het nodig om van tevoren een afspraak te maken. Per tijdslot van 15 minuten, kunnen er op woensdag 6 personen terecht en op zaterdag 9 personen.

Maak geen dubbele afspraken of meerdere afspraken onder dezelfde naam, dan kan iemand anders niet terecht op het gewenste tijdstip. Dubbele afspraken worden uit de agenda verwijderd.

Heb je vragen over je afspraak of wil je deze wijzigen? Stuur dan een mailtje naar [email protected].

Poejan Elmi en Afzal Wafae
Orthodontisten, MSc.