Bijeenkomst teamsponsoring

8-7-2019  | Op dinsdag 16 juli aanstaande 19:00-20.30 uur, organiseert de sponsorcommissie een bijeenkomst over teamsponsoring in het clubhuis. Het nieuwe tenue (Adidas T19) wordt dan gepresenteerd en je kunt in gesprek met de sponsorcommissie over de diverse mogelijkheden en kosten.

Heb je interesse om het team van je kind of je partner te sponsoren met een clubshirt, een heel tenue en/of een teampak? Of ken je iemand/een bedrijf die dat overweegt? Dan ben je van harte uitgenodigd op deze avond. Er zijn pasmodellen aanwezig van de shirts en trainingspakken.

Ben je niet in de gelegenheid om te komen? Geen probleem. Alle sponsoractiviteiten worden gecoördineerd door de vrijwilligers in de sponsorcommissie. Neem voor de beste deal, begeleiding en correcte afwikkeling van jouw sponsoractiviteit altijd vóóraf contact met hen op via [email protected]. Meer informatie vind je ook op de pagina's over sponsoring op de website.