T.I.M. Fysio tijdens de zaalperiode

22-11-2019  |
Tijdens de zaalhockeyperiode vanaf 25 november is er alleen op dinsdag inloopspreekuur van T.I.M. Fysiotherapie in het clubhuis. Heb je klachten en wil je er naar laten kijken? Dan kun je zonder afspraak langs komen in de behandelruimte in het clubhuis, iedere dinsdag tussen 19:00 en 20:00 uur.

Als de dinsdag je niet schikt of als je een afspraak wil maken voor een behandeling, neem dan contact op met clubfysio Gilaine door een bericht te sturen naar 06-29328945. Je kunt dan op een van de andere locaties van T.I.M. Fysiotherapie terecht.

Vanaf maart 2020 pakken we het bekende programma weer op:
In de behandelruimte van ons clubhuis kun je drie keer per week terecht bij de therapeuten van T.I.M. Fysiotherapie. Voor een gratis screening (verkenning van de klachten) bij blessures is er een inloopspreekuur.

Inloopspreekuur: iedere dinsdag 19-20 uur, woensdag 17-18 uur en donderdag 19-20 uur met uitzondering van schoolvakanties.

Heb je een blessure en wil je behandeld worden? Maak dan een afspraak. Tijdens het inloopspreekuur is daar vaak onvoldoende tijd voor.

What's app of bel naar 06-29328945 voor een afspraak of overleg.