Breedte trainingen deze week

11-6-2019  |

Helaas hebben we moeten constateren dat de opkomst van spelers en of trainers bij breedte trainingen, door welke omstandigheid dan ook, een stuk lager was de afgelopen twee weken. We vinden dat jammer, maar begrijpen het ook deels, de competitie is immers afgelopen.

Hierdoor hebben we besloten om in deze laatste trainingsweek de breedte trainingen waar o.a. Movella trainers op staan te cancelen.

Het gaat dan om de onderstaande dagen:

Dinsdag 11 juni

De carrousel C-trainingen (MC4, 5 ,6, 7 ,8 , 9) komen te vervallen.

Let op:

De carrousel D-trainingen (MD4, 5, 6, 7, 8, 9) gaan gewoon wel gewoon door van 17:30-19:00 uur.

Woensdag 12 juni

De carrousel CD-trainingen (JD3 & 4, JC3 & 4, MD10 en MC10) komen te vervallen

De trainingen van MB3, MA3, 4, 5, 6 en Dames 4 komen te vervallen

Let op:

De trainingen van de trainingsteams junioren en jongste jeugd gaan wel gewoon door!

Donderdag 13 juni

De trainingen van JA3, JB3, MB7, 8,  9, 10 en 11 komen te vervallen

Als je na het lezen van dit bericht, waarin wordt aangegeven dat je training is komen te vervallen, toch nog graag een balletje wilt komen slaan dan is dat natuurlijk mogelijk met een paar teamgenootjes! Het veld blijft gewoon gereserveerd voor het team