Trainingen komende periode

24-5-2019  |
1) Vanaf maandag 27 mei as. vervallen alle tweede zelfverzorgde trainingen. Wil je toch nog een extra training aan je team geven? Stuur dan een mailtje naar [email protected]. Dan wordt je verzoek, mits mogelijk, in het trainingsschema ingeroosterd. Vergeet niet de voorkeurstijd, -dagen en het team erbij te vermelden.

2) Alle junioren breedte - en jongste jeugdteams trainen na afloop van de reguliere competitie door t/m vrijdag 14 juni
Let op: dit geldt alleen voor de reguliere trainingen, de zelfverzorgde tweede trainingen vervallen (zie punt 1).

3) Op donderdag 30 mei, Hemelvaartsdag, zijn er geen trainingen.

4) Seniorenteams zijn ook ingeroosterd t/m 14 juni op hun gebruikelijke trainingstijd.  Ga je niet trainen? Laat dit dan weten via de infomail.

5) Vanaf maandag 3 juni zijn er voor alle eerste en tweede juniorenteams (m.u.v. JB2 en JA2) selectietrainingen. Spelers die in aanmerking komen, krijgen een uitnodiging voor deze selectietrainingen. Dit alles wordt gecoördineerd door de Technische Commissie & Juniorencommissie. Alle reguliere trainingen van deze eerste en tweede teams vervallen vanaf maandag 3 juni. Wil je naast de selectietrainingen toch nog een keertje trainen met je huidige team, stuur dan een mail naar Jan Willem Verschuur. Hij zal dit samen met je inplannen.

Succes allemaal met de laatste competitie wedstrijden en de selectietrainingen.