HEREN 1 OPEN TRAINING

14-5-2019  | Heren 1 van MHC Zoetermeer zoekt voor komend seizoen versterking. De eerste seizoenshelft kende het team een geweldige start met mooie overwinningen in de Gold Cup en draaide een groot deel van de competitie bovenin mee. Volgend seizoen zetten we in op een plek in de top 4.

Wat kun je verwachten
  • Ambitieuze, gedreven en ervaren trainer/coaches en een manager die alle organisatorische zaken rond het team in goede banen leidt.
  • Trainingen op dinsdag en donderdag op een waterveld en conditie/krachttraining op dinsdag (dubbel).
  • Clubfysio T.I.M. Fysiotherapie
  • Trainingsstage in buitenland
  • Gesponsorde teamkleding en materialen
  • Een team bestaande uit ervaren spelers en talentvolle jeugd
  • Een vereniging met ca. 1.500 leden, fantastische faciliteiten en goede bereikbaarheid met fiets, openbaar vervoer en auto (aan A12, enorme parkeercapaciteit)
  • Tophockey en breedtehockey gaan hand in hand waardoor er grote betrokkenheid is van andere leden bij het team
  • Mogelijkheid om tegen vergoeding een jeugdteam te trainen/coachen op je eigen trainingsdagen

Wij zoeken
  • Gemotiveerde spelers met tophockeymentaliteit die willen leren en met het team willen investeren om te groeien
  • Getalenteerde jeugd die bij hun eigen vereniging (nog) niet bij heren 1 kan aansluiten

Heb je interesse? Stuur dan een e-mail naar coach Joost van Nes ([email protected]) of bel naar 06-47856318 en doe mee met de training.