Vrijwilligersmarkt 16 maart!

12-3-2019  |

Iedere hockeyvereniging in Nederland draait op vele vrijwilligers die zich bezighouden met het reilen en zeilen van de club.

Ook onze vereniging wordt gerund door vrijwilligers. MHCZ zou niet zonder kunnen. De vrijwilligers zijn onze helden. Zowel leden als ouders zijn actief als scheidsrechter, coach, trainer, commissielid of bestuurslid.

Dat doen we met elkaar. Het is leuk en gezellig, je hebt veel contact met mensen die dezelfde hobby/passie delen en je vervult een belangrijke (maatschappelijke) rol bij een goed georganiseerde club.

Om vacatures op te vullen en extra collega-vrijwilligers te werven, organiseert MHCZ op 16 maart van 10:00 -13:00 uur weer een vrijwilligersmarkt. Hier krijg je informatie over de mogelijkheden om je nuttig te maken voor MHCZ.

Loop dus even langs bij deze vrijwilligersmarkt en kijk of je de vereniging kunt ondersteunen met jouw talent!

Ben je enthousiast om iets op te pakken als vrijwilliger? Maar niet in de gelegenheid om de vrijwilligersmarkt te bezoeken, stuur dan even bericht naar Annelies van der Vis: [email protected]