Terwijl de kinderen zich vermaken in de Sweet Lake Hockey Dome k"/> Mixed Hockeyclub Zoetermeer Mixed Hockeyclub Zoetermeer | Nieuwsbericht

Wines & Bites

12-12-2018  |
Wines & Bites bij "Glow in the Dark” op 28 & 29 december 2018

Terwijl de kinderen zich vermaken in de Sweet Lake Hockey Dome kunnen ouders en fans gebruik maken van een heerlijke culinaire ontdekkingsreis van Cuisine Bully en de firma WijnhuizZ. Je geniet in de vorm van een ‘Walking Dinner’ van diverse luxe exclusieve gerechtjes welke tezamen een complete maaltijd vormen.

In samenwerking met Ronald Toet kan er bij ieder gerecht een passende wijn geselecteerd worden, bedoeld om wijn en spijs te proeven. Deze heerlijke gerechten en bijzonder wijnen maken dit tot een exclusieve proeverij en een leuk "teamuitje” voor de ouders.

Doe je mee?
De kosten voor de Bites bedragen € 13,50 p.p. en voor € 5,00 p.p. boek je de Wines erbij.

Reserveren vóór 15 december. Graag per groep / team aanmelden. Bij je reservering kun je aangeven of je het arrangement met of zonder wijnarrangement wenst.

Reserveren?

Wij wensen je alvast een heerlijk culinair avontuur toe!

Het Glow in the Dark Team