Nieuwe werkwijze zaalhockeyballen Sweet Lake Hockey Dome

9-12-2018  |
We maken met veel teams gebruik van onze Sweet Lake Hockey Dome. Voor trainingsdoeleinden heeft de club per veld een grote tas zaalhockeyballen beschikbaar gesteld met elk 75 ballen, die door het eerste team van de dag wordt gehaald in het clubhuis en door het laatste team wordt teruggebracht.

Helaas zijn er in de afgelopen twee weken uit deze twee tassen 75 ballen verdwenen/meegenomen. Daarom heeft de materiaalcommissie besloten een andere werkwijze te gaan hanteren, met ingang van maandag 10 december:

Ieder team (of meerdere tegelijk) dat traint in onze eigen blaashal, kan voor de eigen training aan de bar een kratje ophalen met 40 zaalhockeyballen. Na afloop van de training brengt datzelfde team het kratje met ballen weer terug naar de bar.
Let op: je geeft het kratje met ballen dus niet door aan het team dat na jouw team komt trainen! Die moeten voor hun training zelf een kratje met ballen gaan halen bij de bar.

Het barpersoneel noteert welke teams de ballen komen halen en weer komen terugbrengen. Bij het terugbrengen worden de ballen geteld. In geval van een tekort aan ballen, wordt dit doorgegeven aan de materiaalcommissie. Een kratje met 40 ballen heeft een waarde van ca. €140,00.

Wij rekenen op eenieders begrip en medewerking.

Met sportieve groet,
De materiaalcommissie

P.S. Dit is dus niet van toepassing voor teams die trainen in Sporthal De Veur en Sporthal De Hil