Huisregels Hockey Dome

1-12-2021  | Voor het gebruik van onze Sweet Lake Hockey Dome gelden specifieke huisregels. Het complete overzicht zie je in de afbeelding hieronder. Samen zijn wij er verantwoordelijk voor dat de hal in goede staat blijft. Het respecteren van de huisregels is daarbij belangrijk. Zorg dat je de regels kent en wijs anderen daarop indien nodig.

Uitgelicht:
> Zaalschoenen pas in de hal aan doen.
> Keepers: metalen gespen zijn niet toegestaan.
> Ruim op: afval in de bakken en kijk goed of je geen spullen vergeet.

Overigens zijn het algemene Huishoudelijk Reglement en de Huisregels van MHCZ ook van toepassing op de blaashal. De blaashal bevindt zich namelijk op het complex van MHCZ.