Zaalcompetitie Subtopklasse op zaterdagavond

29-11-2019  | De Sweet Lake Hockey Dome is dé plek waar alle Dames 1 & Heren 1 zaalteams, ook die van MHCZ, uitkomend in de Subtopklasse Poule A tegen elkaar gaan strijden. Dit betekent 7 zaterdagavonden zaalhockey op hoog niveau én veel gezelligheid in het Van Tuyllpark. Het wedstrijdschema is te vinden in de MHCZ-App, op de website en de hockey.nl-app.

Voor deelnemende teams, teambegeleiders maar ook supporters staat op deze avonden een vriendelijk geprijsde en smaakvolle daghap op het menu. Makkelijk en gezond.
Ook als je gezellig met teamgenoten komt kijken en aanmoedigen, eet je een hapje tussen de wedstrijden door en maak je er een gezellige avond van!

Wil je gezellig mee-eten? Fijn als je van tevoren reserveert met een klik op deze knop: