Zaalclinic voor DEF jeugd=Vol

9-11-2018  |
Het zaalseizoen komt er al weer langzaam aan en daarom zijn we terug! En hoe?! Dames1 organiseert op zondag 2 december zaalclinics voor alle jongens en meisjes in de F, E en D- Jeugd. Het wordt een superleerzame en megagezellige clinic waar wij de kids zoveel mogelijk gaan bijleren van de ins en outs van het zaalhockey. Begin je lekker goed voorbereid aan het zaalseizoen.

* Zaalclinic voor F: 9.15-10.30 uur (zaalveld 1) = VOL!
> Extra toegevoegd Zaalclinic voor E en D: 9.15-10.30 uur (zaalveld 2) VOL!
* Zaalclinic voor E: 10.45-12.00 uur (zaalveld 1+2) = VOL!
* Zaalclinic voor D: 12.30-13.45 uur  (zaalveld 1+2) = VOL!
Na afloop is er voor iedereen limonade met iets lekkers in het clubhuis.

Hoe en waar kan je je inschrijven? Het gaat als volgt:
  1. Login op www.mhcz.nl óf de MHCZ-app met het lidnummer van je kind (alleen dan is de betalingslink zichtbaar).
  2. Daarna ga je naar ‘club’ of in het geval bij de app naar ‘meer’
  3. Vervolgens klik je op ‘evenementen’, waar je kunt inschrijven en betalen.

Een kind kan de was doen, toch? Mocht er iets misgaan, check het onderstaande eerst maar vervolgens zijn we volledig bereid te helpen via een privébericht op onze sociale media of stuur een bericht naar [email protected].

• Wachtwoord vergeten —> via ‘inloggegevens vergeten’ kun je je wachtwoord opvragen.
  • Lidnummer vergeten —> in de email met contributiefacturen staat het lidnummer
  • In het uiterste geval kun je het lidnummer opvragen via [email protected].

Wij zien jullie graag op zondag 2 december. Wij hebben er in ieder geval al heel veel zin in!

Liefs, Dames 1 🧡💚