Kerstgala Jongste Jeugd

8-11-2018  |

Dinsdag 11 december organiseren MHCZ en Cuisine Bully het jaarlijkse Kerstgala voor de Jongste Jeugd (vanaf CoolKids). Een spetterend Kerstfeest dat je niet wil missen.

Programma

Na de ontvangst en afscheid van de ouders, gaan de kinderen aan tafel voor een smulmaaltijd. Daarna kijken ze samen naar een superleuke interactieve voorstelling en tot slot gaan de voetjes van de vloer in de Kerstdisco. Voor limonade wordt uiteraard gezorgd.

Ontvangst 16.30-17.00 uur en ophalen 20.00-20.30 uur.

Kosten €12,50 p.p.

Reserveren (tot 9 december)

• Login via www.mhcz.nl met het lidnummer van je kind. Na het inloggen ga je naar 'club' > 'evenementen'. Hier kun je inschrijven en betalen.
  • Of login via de MHCZ-app met het lidnummer van je kind. Na het inloggen ga je naar 'meer' > 'evenementen'. Hier kun je inschrijven en betalen

NB. Zorg ervoor dat je inlogt met het lidnummer/wachtwoord van de deelnemer, alleen dan is de reserveermogelijkheid zichtbaar. Als je het wachtwoord vergeten bent, kun je dit zelf opvragen via 'inloggegevens vergeten'. Als je het lidnummer van de deelnemer niet meer weet, kun je dit in de email terugvinden van de contributiefacturen of in het uiterste geval opvragen via [email protected].

Niet vergeten

• Trek je leuke gezellige Kerstkleding aan
  • Briefje met telefoonnummer van een ouder in de zak
  • Geef eventuele dieetwensen van tevoren door via [email protected]