Scheidsrechter café druk bezocht!

12-10-2018  |

Dinsdagavond gaf internationaal scheidsrechter Maarten Boxma een dynamische, interactieve presentatie met allerlei tips & tricks. Bijna 50 enthousiaste MHCZ fluiters hadden een leerzame en leuke avond ! Super...

Maarten komt in de 2e helft van november terug voor een presentatie "Fluiten in de Zaal". Houd onze website en sociale media dus goed in de gaten. We verwachten dan nog meer bezoekers want IEDER team moet IEDERE wedstrijd in de zaal zorgen voor 1 scheidsrechter. Maak dus gebruik van de unieke mogelijkheid. Tot dan!