Proeflessen & AH Sportactie

17-9-2018  |
Wij doen mee aan de AH Sportactie. Bij ons op de club wordt een proefles aangeboden voor 5-13 jarigen op zondag 4 november a.s. (Heb je geen voucher? Schrijf dan in via www.kennismakingscursus.nl). Bij G/LG-Hockey en Trimhockey kan tijdens een reguliere training naar keuze meegedaan worden.

Ter gelegenheid van de Nationale Sportweek organiseerde Albert Heijn in samenwerking met NOC*NSF de AH Sportactie. Klanten kregen van maandag 17 september t/m zondag 30 september 2018 bij elke boodschap een AH Sportvoucher die t/m 25 november kan worden verzilverd. Elke sportvoucher is 2 keer gratis sporten waard. Met deze AH Sportvoucher kunnen klanten een gratis proefles boeken bij de deelnemende sportclubs via www.ahsportactie.nl.

Ben of ken je iemand die geïnteresseerd zou kunnen zijn? Wijs hem/haar dan op deze leuke mogelijkheid om gratis kennis te maken met onze sport. In het clubhuis liggen flyers die je kunt uitdelen.