Zomersluiting accommodatie

10-7-2020  |
Vanaf maandag 13 juli t/m maandag 2 augustus is de accommodatie van MHCZ (clubhuis & velden) gesloten. Het is niet toegestaan het terrein zonder toestemming te betreden. Net als de meeste leden,  gaat ook de vrijwilligersorganisatie deze weken genieten van een welverdiende hockey-break.

Vanaf dinsdag 4 augustus gaat het clubhuis weer open tijdens geplande trainingen & andere activiteiten. Let op van 4 t/m 16 augustus zullen we trainingen clusteren.

Vergaderingen e.d. kunnen m.i.v. het nieuwe seizoen 2020-2021 weer in het clubhuis plaatsvinden. Gelieve hier rekening mee te houden. Reserveren van een ruimte gaat zoals gebruikelijk via [email protected].

Wij wensen iedereen alvast een hele fijne zomervakantie en tot in het nieuwe seizoen!

Het bestuur