Welkom Vrienden van MHCZ

12-10-2018  |
Dank voor jullie steun aan de club Edward Konijnendijk, John van Dijk, Francien Kampmeinert, Willem-Hans Muller, Mechtelien Greve, Vincent van Sas, Jeroen Overgoor, Bob Janssen, Madelon Noordam, Marcel van Breda, Ronald Toet, Yvo van Veen, Raymond Brouwer en Gerard van den Berg!

Het eerste begin van onze vriendenclub is er. Maar vrienden heb je nooit genoeg! Dus meld je vooral aan als je onze fijne club een warm hart toedraagt,

Dit is ook een leuke mogelijkheid voor oud-leden om betrokken te blijven bij onze vereniging. De vriendschap is bedoeld voor iedereen: ouders, leden, opa's en oma's, sponsoren en andere supporters.

Ook Vriend worden? Wil je weten wat het doel is, hoe jij kunt helpen en wat je ervoor terug krijgt?

Lees dan verder op de Vriendenpagina en meld je aan!
In het clubhuis staan ook folders met tekst en uitleg.