Foto's Jongste Jeugd Slotdag

18-6-2018  | Op zaterdag 16 juni jl. vond de Jongste Jeugddag plaats, het afsluitende toernooi van de KNHB voor F en E. Bij MHCZ voegden we hieraan een toernooi voor CoolKids (1e jaars F) toe. Er werd op 5 velden gestreden en vooral veel plezier gemaakt.

Het thema van dit toernooi was "beroepen". En wat hebben de teams er enorm veel tijd en aandacht aan besteed om toepasselijk en origineel voor de dag te komen. Dit zorgde voor prachtige teamfoto's en kleurrijke sfeerimpressies. Via onderstaande link kun je de foto's bekijken en downloaden.

Tot slot een groot compliment aan de vrijwilligers die het toernooi organiseerden: Madelon en Erlyn, heel erg bedankt!