Inleveren materialen

29-6-2018  |

Beste spelers, ouders, keepers en trainers van MHCZ,

Dit jaar wordt al het materiaal weer aan het einde van het seizoen ingenomen, deze keer op:

• vrijdag 29 juni van 18.30-20.30 uur
  • zaterdag 30 juni van 10.30-12.30 uur

zodat we kunnen zien wat vervangen/veranderd etc. moet worden.

Keepersmateriaal

Het keepersmateriaal mag worden ingeleverd (ook dat wat in lockers ligt). Graag zien we bij inlevering een briefje erbij als je al weet dat iets stuk is, te klein/groot of niet meer werkt. Schrijf op het briefje ook je naam, team (nu) en telefoonnummer.

Trainingsmateriaal

Alle ballen, hesjes, tassen, loopladders etc (ook die in lockers liggen).

Graag even tellen voor het inleveren en een briefje erbij, zodat wij ter plekke niet meer hoeven te doen. Schrijf op het briefje ook je naam, team (nu) en telefoonnummer.

Wij rekenen op jullie hulp, zodat straks iedereen voor het nieuwe seizoen weer de juiste spullen krijgt/heeft. Mocht je onverhoopt verhinderd zijn deze dagen, meld dit aan de materiaalcommissie op onderstaand emailadres!

Met sportieve groet,

de materiaalcommissie