MHC Zoetermeer zoekt keepsters voor Dames Jong teams

4-6-2018  |

Komend seizoen gaat MHC Zoetermeer drie Dames Jong teams opstellen (leeftijd 18–25 jaar). Dames Jong-1 speelt in de 3e-klasse van de Jong Senioren competitie en heeft de ambitie om hoger te spelen. Dames Jong-2 en Dames Jong-3 zijn nieuwgevormde teams.

Voor DJ-1 en voor DJ-3 zoeken wij twee gezellige en gemotiveerde keepsters.

Zoetermeer is een sfeervolle club met vijf (semi-)watervelden en een prachtig clubhuis. Behalve een bruisende Jeugd-opleiding, hebben wij een flink aantal gezellige Senioren-teams.

Wil je aansluiten bij één van onze enthousiaste Dames Jong teams of wil je meer informatie, neem dan snel contact op met onze Seniorencommissie ([email protected]).

Hopelijk zien we je komend seizoen in de goal bij MHCZ!