Ook hockeyen bij MHCZ?

18-6-2018  | Woon je in Zoetermeer of daarbuiten? Sta je bij een andere club op een wachtlijst? Iedereen is welkom bij MHC Zoetermeer! Wil je vanaf het nieuwe seizoen lid worden bij onze club? Dan is het belangrijk om je zo snel mogelijk aan te melden.

Bij de Jongste Jeugd (t/m E) en Trimhockey (senioren) is het mogelijk om ook na aanvang van het seizoen te beginnen. Bij Jeugd- (A t/m D) en Seniorenteams is dat doorgaans lastiger, dus neem voor die categorieën vooral contact op met de desbetreffende commissie voor informatie.

Inschrijven gaat online via deze website. Onderaan dit bericht staat een snellink naar het inschrijfformulier. Meer informatie over het lidmaatschap en de contributie, vind je op deze website onder clubinfo, lidmaatschap.

Heb je nog vragen over het lidmaatschap? Stuur dan een mail naar [email protected] of neem contact op met de desbetreffende lijncoördinator.